"העוגן, המצפן וההגה בתוך ים סוער": החוסן הערכי של החינוך החברתי-קהילתי בעת משבר הקורונה מירי גולדרט יוני 2024
באתי בשביל הכיף, נשארתי בשביל התרומה": חקר מקרה של אינסטרומנטליזם אקספרסיבי במסגרת חינוכית בלתי פורמלית בפריפריה גאוגרפית וחברתית יעל גרינשטיין, דור שמוחה ותמר ברקאי יוני 2024
ניתוח משווה של איכות היחסים בין מורים ותלמידים במצבי סיכון ובין מורים ותלמידים שאינם בסיכון כרמית יוקל ושלמה רומי יוני 2024
תחת עדשת המשפט הטיפולי: ניתוח ההליך הפלילי מנקודת מבטם של מתבגרות ומתבגרים נפגעי עבירות מין שהשתתפו בו כמתלוננים יהונתן פיאמנטה וטלי גל יוני 2024
"חושבים שאני חלשה כי אני לבד, אבל אני הכי חזקה": אימהות יחידניות מבחירה לילדים עם מוגבלות אליסיה גרינבנק יוני 2024
"זה משהו שגדלתי אליו, שהוא חלק ממני": חוויית האחאות של אחים בגילי הבגרות המתהווה לילדים עם אוטיזם רעיה אלון יוני 2024
"העוגן, המצפן וההגה בתוך ים סוער": החוסן הערכי של החינוך החברתי-קהילתי בעת משבר הקורונה מירי גולדרט יוני 2024
באתי בשביל הכיף, נשארתי בשביל התרומה": חקר מקרה של אינסטרומנטליזם אקספרסיבי במסגרת חינוכית בלתי פורמלית בפריפריה גאוגרפית וחברתית יעל גרינשטיין, דור שמוחה ותמר ברקאי יוני 2024
ניתוח משווה של איכות היחסים בין מורים ותלמידים במצבי סיכון ובין מורים ותלמידים שאינם בסיכון כרמית יוקל ושלמה רומי יוני 2024
תחת עדשת המשפט הטיפולי: ניתוח ההליך הפלילי מנקודת מבטם של מתבגרות ומתבגרים נפגעי עבירות מין שהשתתפו בו כמתלוננים יהונתן פיאמנטה וטלי גל יוני 2024
"חושבים שאני חלשה כי אני לבד, אבל אני הכי חזקה": אימהות יחידניות מבחירה לילדים עם מוגבלות אליסיה גרינבנק יוני 2024
"זה משהו שגדלתי אליו, שהוא חלק ממני": חוויית האחאות של אחים בגילי הבגרות המתהווה לילדים עם אוטיזם רעיה אלון יוני 2024