הנחיות לכותבים

מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית הנו כתב עת שפיט בין-תחומי היוצא לאור פעמיים בשנה.
ב"מפגש" מתפרסמים מאמרים עיוניים ומחקרים בנושאים הבאים: ילדים, בני נוער וצעירים
במצבי בסיכון ומשפחותיהם; אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים; טיפול בפרט ובמשפחה; חינוך
וטיפול בקהילה ובפנימייה; רב-תרבותיות; גישור ודיאלוג; אלימות; לחץ, משבר וטראומה;
הדרכת עובדים; חינוך לערכים; חינוך בלתי-פורמלי.

אנו מקבלים מאמרים מחוקרים וכותבים מהתחומים: עבודה סוציאלית, חינוך, פסיכולוגיה,
סוציולוגיה, קרימינולוגיה, אנתרופולוגיה ומדעי ההתנהגות בדגש על ילדים ובני נוער במצבי
סיכון.

המאמרים המוגשים למערכת עוברים תהליך של הערכה ושיפוט אנונימיים על ידי סוקרים
מומחים. תהליך ההערכה נמשך כשישה חודשים.

  • כתב היד יכיל עד 25 עמודים, ויש להדפיסו בפורמט Word, ברווח כפול (בגופנים דוד בעברית
    ו-Times new roman בלועזית ובגודל 12) ולשלחו בדואר אלקטרוני.
  • בעמוד נפרד יודפסו שם המחבר, תפקידו ומקום עבודתו, מספר טלפון, דואר אלקטרוני – בעברית ובאנגלית.
  • יש לצרף תקצירים בעברית ובאנגלית בהיקף של כ-150 מילים כל אחד ומילות מפתח.

המערכת שומרת לעצמה את הזכות להכניס תיקוני עריכה וסגנון. מאמר שלא יעמוד בכללים
יוחזר למחברו, והוא יתבקש להתאימו אליהם.

אין לשלוח למערכת "מפגש" מאמר שהתפרסם, עתיד להתפרסם או נמצא בהליך שיפוט בכתב
עת אחר בארץ או בחו"ל.

כתיבת מקורות

  • יש להקפיד על רישום המקורות, ממצאים סטטיסטיים ולוחות על-פי הנחיות APA.
  • שמות מחברים לועזיים הנזכרים בגוף המאמר ייכתבו בעברית, ובסוגריים ייכתבו השמות
    בלועזית ושנת הפרסום. יש להקפיד על הקלדת כל הסוגריים בטקסט בגופן דוד.
  • כל ההפניות במאמר תסודרנה לפי סדר א"ב של שמות המחברים – תחילה בעברית ואחר כך
    בלועזית — ותצוינה ברשימת מקורות מלאה. גם רשימת המקורות תסודר בשיטה הנ"ל.
  • אם יש שני מחברים לפריט, שניהם יוזכרו בכל ההפניות. שלושה, ארבעה או חמישה מחברים
    יוזכרו כולם בהפניה הראשונה, ומן ההפניה השנייה ואילך ייכתב שם המחבר הראשון בתוספת
    "ועמיתים" (.et al). אם יש שישה מחברים ומעלה, יירשם שם המחבר הראשון בתוספת
    "ועמיתים" (.et al). כבר בהפניה הראשונה.

את המאמר יש לשלוח למערכת כתב העת – מרים גילת דוא"ל: mgilat@efshar.org.il

צרו קשר

צרו איתנו קשר

חייגו 03-5026030 או הזינו פרטיכם בשדות הבאים

דילוג לתוכן