השפעתו של השימוש בבובת תיאטרון על יצירת תקשורת ראשונית עם ילדי גן המאובחנים על הרצף האוטיסטי רונית רמר ותמר גרומן יוני 2022
"גם אם לא מספרים, כולם יודעים": דילמות של הורים לילדים מהמגוון האוטיסטי בנושא חשיפת האבחנה נצן אלמוג, אורית קסל, תמיר גבאי ונילי לוי יוני 2022
איכות חיים של בוגרים עם תסמונת דאון בחברה הערבית: מקומם של משתנים רפואיים לעומת תפקודיים אשרף חג'אזי, מיכל סופר ואריק רימרמן יוני 2022
התמודדות מורים בחינוך הרגיל עם שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתתם: השוואה בין מורים מזרמי החינוך השונים עידית גליקו וארנה בראון-לבינסון יוני 2022
אתיקה מקצועית לעובדים חינוכיים-טיפוליים בעבודה עם ילדים ומתבגרים במצבי סיכון עמנואל גרופר ומירב סלקובסקי יוני 2022
בין בושה לגאווה: פסיכותרפיה חיובית בגברים הומואים וביסקסואלים גידי רובינשטיין – שמעון שפירו יוני 2022
גוף בריא ונפש בריאה – מדריך לתנועה, פעילות גופנית, ספורט ונופש מותאמים בתחום בריאות הנפש חזקיה (חזי) אהרוני ואורי ברגמן – רוני לידור יוני 2022
חינוך חוץ-ביתי ופנימייתי: אסופת מאמרים המבוססת על הרצאות שניתנו בקונגרס העולמי לחינוך פנימייתי של ארגון ,FICE שהתקיים בישראל באוקטובר 2019 בקמפוס של הקריה האקדמית אונו עמנואל גרופר, אלכסנדר שניידר ומרים גילת – שלהבת עטר-שוורץ יוני 2022
מוגבלות שכלית התפתחותית: תיאוריה, מחקר והשלכות יישומיות מיכל אל-יגון ומלכה מרגלית-סיון ג'ורג' לוי יוני 2022