צעירים בישראל שאינם לומדים או עובדים: מאפיינים, סיבות ונסיבות פאולה כאהן-סטרבצ'ינסקי, ברכי בן סימון ווצ'סלב קונסטנטינוב יוני – דצמבר 2019
אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בחברה הערבית בישראל: עמדות וחסמים כלפי שילובם התעסוקתי ח'אלד אבו עסבה ופרידה אבו ראס יוני – דצמבר 2019
שביעות הרצון של ילדים מהשהות ומהטיפול במרכז חירום ומידת השתתפותם בקבלת החלטות, על פי תפיסת אנשי מקצוע עפרה יצחק כהן וענת זעירא יוני – דצמבר 2019
הקשר בין מאפייני הפרט, המשפחה והקהילה לבין קורבנות לבריונות בהסעות בתי ספר בראייה אקולוגית אריאל כדורי וארנה בראון-לבינסון יוני – דצמבר 2019
הטמעת מרחב למידה חדש בחטיבת ביניים בצפון הארץ: תפיסות תלמידים ומורים ביחס לתרומת המרחב לחווייתם הבית ספרית אילה צור וערן ברסלר יוני – דצמבר 2019
אסור להרים ידיים – זיכרונות דחייה חברתית מגיל הילדות ויישומים לשדה החינוך: הצצה לעולמם של "הדוחפים" יפעת אשרת-פינק – אמיתי המנחם יוני – דצמבר 2019
צעירים בישראל שאינם לומדים או עובדים: מאפיינים, סיבות ונסיבות פאולה כאהן-סטרבצ'ינסקי, ברכי בן סימון ווצ'סלב קונסטנטינוב יוני – דצמבר 2019
אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בחברה הערבית בישראל: עמדות וחסמים כלפי שילובם התעסוקתי ח'אלד אבו עסבה ופרידה אבו ראס יוני – דצמבר 2019
שביעות הרצון של ילדים מהשהות ומהטיפול במרכז חירום ומידת השתתפותם בקבלת החלטות, על פי תפיסת אנשי מקצוע עפרה יצחק כהן וענת זעירא יוני – דצמבר 2019
הקשר בין מאפייני הפרט, המשפחה והקהילה לבין קורבנות לבריונות בהסעות בתי ספר בראייה אקולוגית אריאל כדורי וארנה בראון-לבינסון יוני – דצמבר 2019
הטמעת מרחב למידה חדש בחטיבת ביניים בצפון הארץ: תפיסות תלמידים ומורים ביחס לתרומת המרחב לחווייתם הבית ספרית אילה צור וערן ברסלר יוני – דצמבר 2019
אסור להרים ידיים – זיכרונות דחייה חברתית מגיל הילדות ויישומים לשדה החינוך: הצצה לעולמם של "הדוחפים" יפעת אשרת-פינק – אמיתי המנחם יוני – דצמבר 2019