אינטראקציות בין הורים לילדיהם בעת קריאת ספר לילדי גן עם ADHD וללא ADHD: הערכת מאפייני התנהגות ושיח דורית ארם והדר חזן יוני 2014
שיח אימהות: מאפיינים יחידניים ומערכתיים (משפחתיים וחינוכיים) בפורום של אימהות למתבגרים עם ליקויי למידה והפרעות התנהגות שרית שדה יוני 2014
מעורבות וקרבנות ברשת בקרב תלמידים עם הפרעת קשב והיפראקטיביות וללא הפרעה זו והקשר למסוגלות עצמית חברתית, בדידות ותמיכה חברתית טלי היימן, דורית אולניק שמש וסיגל עדן יוני 2014
יצירתיות בפתרון בעיות לא שגרתיות במתמטיקה והקשר עם רמת מוטיבציה ללמידה בקרב תלמידים עם לקויות למידה בחטיבות הביניים במגזר הערבי סאאיד בשארה יוני 2014
מאפיינים רגשיים-התנהגותיים, חברתיים ומוטיבציוניים בקרב נערות בסיכון עם לקויות למידה גילה אמיתי ותומס גומפל יוני 2014
האם תפקודים ניהוליים של סטודנטים הלומדים בהשכלה הגבוהה דורשים כתיבה ידנית? נעמי וינטראוב, עדי עובדיה-ישראלי, חגית וולפסון-שובל ורותי טראוב-בר אילן יוני 2014
אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב מירב חן וגילי אשכנזי יוני 2014
לקויות למידה בקרב בוגרים: יישום מודל הבריאות העולמי (ICF) כמפתח להבנה של צורכי הפרט - מאמר עמדה כנרת שרפי ושרה רוזנבלום יוני 2014
Lonely children and adolescents: Self-perceptions, social exclusion, and hope Malka Margalit – מיכל עינב יוני 2014
יש לי ילד אחר: על הורות לילדים לקויי למידה, קשב וריכוז, מינקות ועד בגרות עירית חגי ויהודה חגי – מאירה אפרתי-וירצר יוני 2014
אינטראקציות בין הורים לילדיהם בעת קריאת ספר לילדי גן עם ADHD וללא ADHD: הערכת מאפייני התנהגות ושיח דורית ארם והדר חזן יוני 2014
שיח אימהות: מאפיינים יחידניים ומערכתיים (משפחתיים וחינוכיים) בפורום של אימהות למתבגרים עם ליקויי למידה והפרעות התנהגות שרית שדה יוני 2014
מעורבות וקרבנות ברשת בקרב תלמידים עם הפרעת קשב והיפראקטיביות וללא הפרעה זו והקשר למסוגלות עצמית חברתית, בדידות ותמיכה חברתית טלי היימן, דורית אולניק שמש וסיגל עדן יוני 2014
יצירתיות בפתרון בעיות לא שגרתיות במתמטיקה והקשר עם רמת מוטיבציה ללמידה בקרב תלמידים עם לקויות למידה בחטיבות הביניים במגזר הערבי סאאיד בשארה יוני 2014
מאפיינים רגשיים-התנהגותיים, חברתיים ומוטיבציוניים בקרב נערות בסיכון עם לקויות למידה גילה אמיתי ותומס גומפל יוני 2014
האם תפקודים ניהוליים של סטודנטים הלומדים בהשכלה הגבוהה דורשים כתיבה ידנית? נעמי וינטראוב, עדי עובדיה-ישראלי, חגית וולפסון-שובל ורותי טראוב-בר אילן יוני 2014
אסטרטגיות למידה והישגים אקדמיים: השוואה בין סטודנטים עם הפרעות קשב לבין סטודנטים ללא הפרעות קשב מירב חן וגילי אשכנזי יוני 2014
לקויות למידה בקרב בוגרים: יישום מודל הבריאות העולמי (ICF) כמפתח להבנה של צורכי הפרט - מאמר עמדה כנרת שרפי ושרה רוזנבלום יוני 2014
Lonely children and adolescents: Self-perceptions, social exclusion, and hope Malka Margalit – מיכל עינב יוני 2014
יש לי ילד אחר: על הורות לילדים לקויי למידה, קשב וריכוז, מינקות ועד בגרות עירית חגי ויהודה חגי – מאירה אפרתי-וירצר יוני 2014
יש לי ילד אחר: על הורות לילדים לקויי למידה, קשב וריכוז, מינקות ועד בגרות עירית חגי ויהודה חגי – מאירה אפרתי-וירצר יוני 2014
Lonely children and adolescents: Self-perceptions, social exclusion, and hope Malka Margalit – מיכל עינב יוני 2014